Известие

Collapse
No announcement yet.

156 Глъхне и пука при студен старт ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
    Бате сега като се замисля има някаква логика. Преди около месец имах проблем с бушоните. Правеше ми някъде късо по инсталацията и ми гореше бушона на перката (40 амперовия) Сллед ходене по мъките на няколко места, се оказа че четките на перката са заминали и от там не включва когато трябва и дори се стигна до прегряване. Та това ме навежда на мисълта, че евентуално може и да си прав за температурния датчик. Тоест при прегряването да е заминал. Как мислиш?
    Особено ако е с два разделени датчика. При прегряването малко е вероятно да замине датчика. Но кипящия антифриз може да повреди и термостата, а и повърхността на датчика (отлагания)
    П.П. Как реши проблема с крайния изключвател на плочката с резистора - окъси ли го или я смени цялата
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Ламбдата сработва на над 80 градуса. Тогава я възприема вече ЕКУ-то. И тогава излиза на живи данни

      80 градуса на мотора ли ?
      Нашите ламбда сонди си имат вътре нагревател май май ...
      ...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        П.П. Как реши проблема с крайния изключвател на плочката с резистора - окъси ли го или я смени цялата
        Смениха ми го като им казах че е дефектен, макар че от самолет се вижда че е изгорял и проблема беше в четките на перката. И четирите беха изхвръкнали, едната дори беше отчупена.
        Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение

          80 градуса на мотора ли ?
          Нашите ламбда сонди си имат вътре нагревател май май ...
          Да, но до 8х градуса моторът се води все още на смукач един вид и там ламбдата не участва
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            И мойта е същата работа. Забелязвам обаче, че колкото е по студено, толкова по трудно е 1-вото палене. Случвало ми се е да я паля и да гасне по 3-4 пъти, а като съм я оставял да се пече по жегите сега е палела направо от раз при 1-во палене. Пука си иначе, ако успее да задържи някакви обороти де и сякаш ми понамирисва на бензин покрай нея. Иначе се оправя за 20-30 сек. и после няма никакви ядове нито на газ нито на бензин.
            ----------------------
            156 SW 1.8TS 07.2001
            Fiat Tipo 1.4Mi
            ----------------------

            Comment


            • #21
              Много сме с тоя проблем, а 100% решение за сега няма... Моята не го прави винаги и не съм забелязал някаква зависимост. Като я изгася и я запаля пак всичко е точно. Не е от дебитомер!
              Last edited by Ivanov_; d.m.y г., 22:16.
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                И мойта е същата работа. Забелязвам обаче, че колкото е по студено, толкова по трудно е 1-вото палене. Случвало ми се е да я паля и да гасне по 3-4 пъти, а като съм я оставял да се пече по жегите сега е палела направо от раз при 1-во палене. Пука си иначе, ако успее да задържи някакви обороти де и сякаш ми понамирисва на бензин покрай нея. Иначе се оправя за 20-30 сек. и после няма никакви ядове нито на газ нито на бензин.
                Газ? Ами я си направи една диагностичка.
                Да направя едно заключение важещо особено за алфите на газ:
                1 - направете си първо колата да ви върви перфектно на бензин, без никакви проблеми. През това време забравете за газта
                2 - след като сте направили 1, включете на газ и карайте. Ако проблемите започнат, значи газовата не е нещо наред.
                2 не работи без 1, а 1 се скапва ако 2 не е наред
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:21.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Газ? Ами я си направи една диагностичка.
                  Да направя едно заключение важещо особено за алфите на газ:
                  1 - направете си първо колата да ви върви перфектно на бензин, без никакви проблеми. През това време забравете за газта
                  2 - след като сте направили 1, включете на газ и карайте. Ако проблемите започнат, значи газовата не е нещо наред.
                  2 не работи без 1, а 1 се скапва ако 2 не е наред
                  Колата се оправя след 20-30 секунди работа на мотора , какви настройки, какви диагностики. Докато стигна до диагностика кьорава грешка няма да остане. Това е нещо което си влиза в нормален режим на работа малко по късно според мен. Все си мислех за бобина ама като гледам, че и с нови такива го имат същия проблем май няма да е такова. Гори 9/100 газ извънградско, какво да и настройвам или по-скоро разстройвам. И колата си върви ПЕРФЕКТНО и на двете.
                  ----------------------
                  156 SW 1.8TS 07.2001
                  Fiat Tipo 1.4Mi
                  ----------------------

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                    Колата се оправя след 20-30 секунди работа на мотора , какви настройки, какви диагностики. Докато стигна до диагностика кьорава грешка няма да остане. Това е нещо което си влиза в нормален режим на работа малко по късно според мен. Все си мислех за бобина ама като гледам, че и с нови такива го имат същия проблем май няма да е такова. Гори 9/100 газ извънградско, какво да и настройвам или по-скоро разстройвам. И колата си върви ПЕРФЕКТНО и на двете.
                    Ма като студена в началото имаш проблем. И аз пиша в най-общия случай. Също така някои неща се виждат и само на контакт
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25


                      така така ... и аз да се впиша и аз го имам същия проблем дори бях пуснал тема :P при мен зимата пък пали от рас нз дори не ми загасва паля зимата държи за 1мин 1200-1400 после сваля на 800 .. ,но на бензин пука като дам рязко гас и пусна педала и после пак рязко глахне и изпуква доста силно :Х (на гас няма никви проблеми нормален разход и при мен ....)
                      Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfaa156 Покажи съобщение
                        така така ... и аз да се впиша и аз го имам същия проблем дори бях пуснал тема :P при мен зимата пък пали от рас нз дори не ми загасва паля зимата държи за 1мин 1200-1400 после сваля на 800 .. ,но на бензин пука като дам рязко гас и пусна педала и после пак рязко глахне и изпуква доста силно :Х (на гас няма никви проблеми нормален разход и при мен ....)
                        А усеща ли се придръпване или прекъсване като дадеш рязко газ на скорост, примерно на втора с 3000 оборота и рязка газ?
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от alfaa156 Покажи съобщение
                          така така ... и аз да се впиша и аз го имам същия проблем дори бях пуснал тема :P при мен зимата пък пали от рас нз дори не ми загасва паля зимата държи за 1мин 1200-1400 после сваля на 800 .. ,но на бензин пука като дам рязко гас и пусна педала и после пак рязко глахне и изпуква доста силно :Х (на гас няма никви проблеми нормален разход и при мен ....)
                          Еми чети и тук
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            Колеги с припукванията - като запалите на студено случайно да сте загледали дали ви пуши в началото бяло. Имате ли промени в нивото на антифриза, дори и малки?
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Колеги с припукванията - като запалите на студено случайно да сте загледали дали ви пуши в началото бяло. Имате ли промени в нивото на антифриза, дори и малки?
                              моя от май месец не е мръднал (тогава го смених) не съм гледал за това . тия дни ще видя за бял пушек
                              Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                                Да кажа само че лично според мен (по метода на изключването) проблема НЕ Е от:
                                сондата (както написах по-горе сменях я)
                                свещи/кабели/бобини - сменени са и от тях не е
                                Декември месец сменявах и инжекторите и тях ги изключвам, тъй като зимата го имах същия проблем.
                                Каква сонда сложи? Като ти я монтираха после направиха ли адаптация на компютъра? Скоро гледали ли сте дали е още жива тая сонда? При мен проблема изчезна след смяна на сондата и адаптация - оригинална БОШ, която 3м след това умря, после се съживи и сега си е ОК.
                                НАЙТРАЙДЪР не знам след колко градуса почва да се чете сондата, ама моята е с нагревател и веднага и излиза графиката(къдравата) и както ти казах проблема беше в нея вкл. колебаенето на оборотите.
                                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                                Comment

                                Working...
                                X